Η τεχνολογία στην εκπαίδευση

Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον και την επιθυμία για μάθηση, καλλιεργώντας ικανότητες του 21ου αιώνα…

Πλοήγηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Εκπαιδευτικές Θεωρίες…
    • Θεωρίες μάθησης (Γενικά)…
      • Στόχος και σκοπός
      • Εκπαιδευτικοί στόχοι: Ταξινομία Bloom
      • Συμπεριφορισμός
      • Εποικοδομητισμός
      • Διαθεματικότητα
      • Διερευνητική (ή ανακαλυπτική) μάθηση
      • Project-based Learning
      • Problem-based Learning
      • Dalton Plan
      • Μαθησιακή στρατηγική Jigsaw
      • Έξι Καπέλα Σκέψης (Six Thinking Hats)
      • Η θεωρία της διαμεσολάβησης
      • Δημιουργικότητα
      • Κριτική σκέψη
    • Μεθοδολογίες…
      • Δυναμική Ομάδας
      • Οµαδο – συνεργατική διδασκαλία
      • Εξατομικευμένη Μάθηση (personalized learning)
      • STEM
      • STREAM
      • «Ανεστραμμένη» τάξη …“FLIP» your classroom
      • Gamification – «Παιχνιδοποιήση»
      • Πολλαπλή Νοημοσύνη
    • Σχεδιασμοί
      • Η κρισιμότητα του περιβάλλοντα χώρου, των μέσων και της ευελιξίας που παρέχουν… ως παράγοντες αποδοτικότερης μάθησης.
      • Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών ή/και εκπαιδευτικού έργου;
      • Αυτοαξιολόγηση – Self-assessment/evaluation
      • Διδακτικός σχεδιασμός
      • Διδακτικό σενάριο…
      • Νοητικοί & Εννοιολογικοί χάρτες
    • Προσεγγίσεις
      • Αφήγηση (Storytelling)
      • Πολυτροπικό κείμενο
      • Comics
      • Mentoring
      • Ικανότητες Παρουσίασης (Presentation Skils)
  • Τ.Π.Ε…
    • Nέες Tεχνολογίες στην Εκπαίδευση
    • Η επίδραση του ψηφιακού υλικού στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης και στο ρόλο του Εκπαιδευτικού 
    • «Με τις Nέες Tεχνολογίες δημιουργούμε την επιθυμία για μάθηση…»
    • Ψηφιακός μετασχηματισμός …και στην εκπαίδευση
    • Παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
    • Γιατί τεχνολογία στην εκπαίδευση;
    • Ευέλικτη και ουσιαστική μάθηση
    • Τι θέλουμε να κάνουν τα παιδιά μας, με τις Τ.Π.Ε.;
    • Ιστοεξερεύνηση (WebQuest)
    • O κόσμος μέσα από τα μάτια των παιδιών
    • Αναζητούμε, βρίσκουμε, συνεργαζόμαστε, απαντάμε και μαθαίνουμε
    • Καλές Πρακτικές…
      • Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης: Μια Διαθεματική Προσέγγιση που Ξεπερνά τα Όρια της Σχολικής Αίθουσας
      • From the Part to the Whole
      • Συνεργατικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες με την αξιοποίηση διαθεματικών μικρόκοσμων
      • Μαθηματικά στην Τάξη με Χρήση Λογισμικού
    • Coding and/with Robotics
    • H «γλώσσα» προγραμματισμού Scratch
    • Logo – ένα Δημιουργικό, Ευχάριστο, Χρήσιμο και Αποτελεσματικό περιβάλλον ανάπτυξης και …
    • Learning Management Systems (LMS). Απλά ένα ψηφιακό αποθετήριο;
    • Learning Analytics
    • e-Portfolio
    • Εκπαιδευτικό Λογισμικό
    • Κοινωνικά δίκτυα (Web 2.0) και εκπαίδευση
    • Παιδιά στο Διαδίκτυο
  • 1:1 …
    • “1:1” (ένας μαθητής με ένα προσωπικό υπολογιστή). Πλεονεκτήματα αλλά και Δυσκολίες
    • Το “Σχολείο του Μέλλοντος” είναι σήμερα πραγματικότητα!
    • Υλοποιώντας μία “Τάξη του Μέλλοντος”
    • Εφόδια με στόχο την απόκτηση ικανοτήτων του 21ου αιώνα – Acquisition of 21st Century Skills
    • Συνέπειες ως προς τον ψηφιακό γραμματισμό
    • Μια «τάξη του μέλλοντος» …στο συνέδριο Σύρου
    • Μαθητικός Υπολογιστής
    • Από το κείμενο, τον ήχο και την εικόνα… στην κίνηση!
    • Το σχολείο του μέλλοντος είναι πια γεγονός
    • O αντίκτυπος της χρήσης συγκεκριμένων τεχνολογιών από μαθητές στο σχολείο
    • Ημέρες Ευχρηστίας
  • Ψηφιακό υλικό…
    • Εκπαιδευτικές εφαρμογές για iPad & Android …
      • Εκπαιδευτικές εφαρμογές για iPad & Android
      • Ταξινομία Bloom και iPad
      • Χρήσιμες διευθύνσεις για iPad
    • Εκπαιδευτικές εφαρμογές για Windows
    • Ομάδες …όπως ΤΕΑΜs
    • DfS…
      • Εκπαιδευτικοί μικρόκοσμοι Μαθηματικών
      • Εκπαιδευτικοί μικρόκοσμοι για τη Γλώσσα
      • Εκπαιδευτικοί μικρόκοσμοι Γεωγραφίας
      • Παιχνίδια
    • Εφαρμόζοντας εκπαιδευτικά σενάρια στον εικονικό κόσμο του MinecraftEDU
    • Yλικό για την πιστοποίηση Εκπαιδευτικών Α’ & B’ Επιπέδου
    • Υλικό Ψηφιακού Σχολείου…
      • Ψηφιακό Σχολείο – Εμπλουτισμένα Βιβλία
      • Πολυμεσικό υλικό Δημοτικού (Π.Ι.)
      • Τα βιβλία του ΟΕΔΒ (.doc)
    • Διαδραστικός Πίνακας…
      • Διαδραστικός Πίνακας (Υλικό)
      • Βασικές οδηγίες χρήσης
      • Tips για τον Διαδραστικό Πίνακα
      • Μαθήματα Δημοτικού
      • Wii-Διαδραστικός πίνακας
    • Parental Control
    • 3D Printing (Τρισδιάστατες εκτυπώσεις)
    • Hλεκτρονική ανάγνωση
    • Κείμενο σε ομιλία
    • Λυσίας
    • Η ζωή μας αύριο;
    • Μαγική τάξη…
    • Είναι το μέλλον μας;
    • Νέα μέσα – Νέο λεξιλόγιο…
    • RollTop
    • Μετά το Λύκειο
    • Εντός συνόρων…
    • Εκτός συνόρων…
    • Υπουργεία-Σχολεία-Υπηρεσίες
    • Δίολκος για 1500 χρόνια
  • Νέα – Άρθρα…
    • Απόψεις
    • Συνέδρια
    • Ημερίδες
    • Σεμινάρια
    • Παρουσιάσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Άρθρα σε περιοδικά
    • Εκπαιδευτικά
    • Ενημερωτικά
    • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Βασίλης Οικονόμου …
    • Βιογραφικό σημείωμα
    • Διακρίσεις
    • Πίνακας ομιλιών, παρουσιάσεων, σεμιναρίων…
    • Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά…
      • Ελληνικά επιστημονικά περιοδικά
      • Διεθνή επιστημονικά περιοδικά
    • Daily edventures (Antony Salcito: Global heroes in education)
    • Αλλάζουν τη σκέψη για τα πράγματα …τα γεγονότα;
    • Προετοιμασία για μελλοντικές αλλαγές …ή ανάπτυξη ικανοτήτων και ηθικής για τη δημιουργία… του μέλλοντος;
    • Στιγμιότυπα
  • ST[R]EAM

Πλοήγηση άρθρων

← Ένα σχέδιο μαθήματος…
Διαδραστικές επιφάνειες και ψηφιακό Υλικό στην τάξη →

e-learningExpo

Posted on 06/11/2012 by Βασίλης Οικονόμου [Vasilis Economou]

elearningexpo

38.040214 23.819480

Δυνατότητες:

  • Κλικ για αποστολή ενός συνδέσμου μέσω email σε έναν/μία φίλο/η(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για κοινοποίηση στο Twitter(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για κοινοποίηση στο LinkedIn(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Περισσότερα
  • Κλικ για κοινοποίηση στο Tumblr(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για κοινοποίηση στο Pinterest(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)

Μου αρέσει αυτό:

Μου αρέσει! Φόρτωση...

Σχετικά

This entry was posted in Ημερίδες,Παρουσιάσεις,Συνέδρια. Bookmark the permalink.

Πλοήγηση άρθρων

← Ένα σχέδιο μαθήματος…
Διαδραστικές επιφάνειες και ψηφιακό Υλικό στην τάξη →
"Πάμε μαζί κι ας μας λιθοβολούν, κι ας μας φωνάζουν αεροβάτες γιε μου όσοι δεν ένιωσαν ποτέ με τι σίδερο, με τι πέτρες, τι αίμα, χτίζουμε, ονειρευόμαστε και τραγουδούμε..." Ελύτης (Γιε μου αντί φίλε μου). Στον πολυαγαπημένο γιο μου Παναγιώτη.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Βασίλης Οικονόμου
Βασίλης Οικονόμου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ__ΜΥ_ΒΟ
Βασίλης Οικονόμου
Βασίλης Οικονόμου
P101111_182715
IMG_1192
fil0062
DSC00951
_DIM8127
Βασίλης Οικονόμου, Ακαδημία Ψηφιακού Πολίτη
Βασίλης Οικονόμου, Ακαδημία Ψηφιακού Πολίτη
DSC06478
APPLE
DSC00956
사진 2014. 3. 13. 오후 6 08 15
Βασίλης Οικονόμου - Sugata Mitra
Βασίλης Οικονόμου – Sugata Mitra
IMG_0787_01
_DIM8166
P110113_183939
0048
MATHISI2_BO_Bimg_21
0018
_DIM8070
0006
Economu_sto_Cloud
photo
03-1
_DIM8150
economou infographic
Προυποθέσεις για εταιρική παρουσίαση
_PIL_from_PART_to_WHOLE_poster_small
Απο τη βράβευση...
BO_INNOVATORIUM
Από την παρουσίαση...
Στιγμιότυπο 2014-09-14, 1.53.28 μ.μ.
comicdom07
0112
bo
Untitled-1
Untitled-1
--DSC05476
PIC_0608
Οικονόμου
Untitled-4
comicdom08
Σεμινάριο
Χαρισμάθεια
1st European Summit "School on the Cloud"
1st European Summit "School on the Cloud"
Παιδαγωγικό Κύπρου
Σεμινάριο
0039
_DIM5264-1
Συνέδριο
Α' Βραβείο
Στιγμιότυπο 2014-05-20, 10.14.21 μ.μ.
Αρθρο - Βασίληε Οικονόμου
Βασίλης Οικονόμου - Apple
Βασίλης Οικονόμου – Apple
Βασίλης Οικονόμου Apple Κύπρος
Μάθημα με παιδιά νηπιαγωγείου
Βασίλης Οικονόμου - κριτής SEATTLE USA
Doukas - VassiisEconomou01
Βασίλης Οικονόμου-STREAM
Βασίλης Οικονόμου-WRO
0054
Στιγμιότυπο 2018-07-18, 7.47.25 πμ
Doukas - VassilisEconomou02
Το Δέντρο της Logo Εν Ελλάδι ΒΟ02

EΡΤ: Η ΖΩΗ ΜΟΥ Η ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ

Χρόνος-Μέτρον Άριστον

https://www.youtube.com/watch?v=yMstUWd95K4

ST[R]EAM

GAMIFICATION

KODU KUP EUROPE

Βράβευση

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗN ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

STEM in Education

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Μεταμορφωνοντας τον κοσμο μας. Η Εκπαιδευση στην Ατζεντα του 2030. Ειναι τα αναλυτικα προγραμματα σπουδων και η κουλτουρα μας κυριως, ετοιμα για τις σπουδαιες αλλαγες που μαινονται

Επαυξημενη, Εικονικη… και Πραγματικοτητα

Game It

Νοέμβριος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« Οκτ.   Δεκ. »

ΕΙΠΑΝ…

Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είχε πει:«…Η μελέτη χωρίς επιθυμία κλειδώνει τη μνήμη και δεν συγκρατεί τίποτα από αυτά που δέχεται…» Με τις νέες αυτές προσεγγίσεις προσπαθούμε να δημιουργήσουμε την επιθυμία για μάθηση. Το διαδραστικό υλικό και το εύχρηστο λογισμικό που έχει στη διάθεσή του ο εκπαιδευτικός, εμπλουτίζει τα μαθήματά του, δημιουργεί πολλαπλές αναπαραστάσεις στους μαθητές με στόχο την κινητοποίησή τους και την ευκολότερη εμπέδωση της ύλης. [Βασίλης Οικονόμου]
Τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Τα πάντα οικοδομούνται. [Gaston Bachelard]
Οι συμβουλές των μεγάλων προς τους νέους αποσκοπούν στο πώς να τους κάνουν να πάψουν να συμπεριφέρονται σαν νέοι. [Francis De Croisset,1877-1937, Βέλγος συγγραφέας]
Η επιστήμη δημιουργείται με τα γεγονότα όπως ένα σπίτι χτίζεται με τούβλα. Αλλά, η απλή συσσώρευση γεγονότων δεν είναι επιστήμη, όπως ένας σωρός από τούβλα δεν είναι σπίτι. [H. Poincare]

Αυτή είναι η τραγικότητα ενός καλού δασκάλου: αγωνίζεται για την «αυτοεξόντωσή ̈» του. Καθώς οδηγεί τους μαθητές του σε αυτονομία και αυτοτέλεια, καταργεί βαθμιαία τον ίδιο του τον εαυτό. Ένα καλός εκπαιδευτικός είναι ένας αληθινός ήρωας» [Πυργιωτάκης]

«Δεν τίθεται πλέον το ερώτημα αν η εισαγωγή της Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση την βοηθά να γίνει καλύτερη…. Πρέπει να γίνει, εκτός των άλλων και για να συμβαδίζει πλέον η εκπαίδευση με τις αλλαγές που η τεχνολογία έχει φέρει στην κοινωνία μας….
Ο μέτριος Δάσκαλος μιλάει…, Ο καλός δάσκαλος εξηγεί…, Ο ανώτερος δάσκαλος παρουσιάζει…, Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει…
[William Artur Ward]
Αν θέλεις να καταλάβεις κάτι, δίδαξέ το σε κάποιον άλλο. Αν όμως θέλεις πραγματικά να καταλάβεις, δίδαξε έναν υπολογιστή. [C.Hoyles, R.Noss]
Το Σχολείο του Μέλλοντος [...] θα προσπεράσει την τυπική και δασκαλο-κεντρική διδασκαλία, με στόχο τη μαθητο-κεντρική και βιωματική μάθηση, η οποία μεταμορφώνει τον παθητικό μαθητή σε συν-δημιουργό και συν-υπεύθυνο της δικής του γνώσης. [B.O.]
Ο Δάσκαλος δεν θα αντικατασταθεί ποτέ από την Τεχνολογία.
Θα αντικατασταθεί από τον Δάσκαλο που την αξιοποιεί…
[…]
Μη φοβάσαι να κάνεις ένα μεγάλο άλμα. Δεν μπορείς να περάσεις ένα χάσμα με μικρά πηδηματάκια [David Lloyd George, 1863-1945, Βρετανός Πρωθυπουργός]
Είναι ανιαρό να ακούς να σου μιλούν για πειράματα και ιδιαίτερα σαγηνευτικό να τα κάνεις ο ίδιος. [Albert Einstein]
Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το καταλαβαίνω. [Κομφούκιος, 551 - 479 π.X., Κινέζος Φιλόσοφος]
«Μια δουλειά μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους: Μέσω τρομοκρατίας από ηγεμονίσκους (το αστείο). Μέσω προσπάθειας με καθοδήγηση από ηγέτες (το θετικό). …Με αγάπη, μεράκι, δικαιοσύνη, γνώσεις, δεξιότητες, αξίες, όταν καθένας έχει ενσυναίσθηση και σίγουρα συναίσθηση του που βρίσκεται, τι κάνει …και τι μπορεί να κάνει σε ηθικό πάντα πλαίσιο (το ιδεατό)» [Β.Ο.]
Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά. [Αλβέρτος Αϊνστάιν]
Πρώτα σε αγνοούν.. μετά σε κοροϊδεύουν... μετά σε πολεμούν... και μετά νικάς... [Moχάτμα Γκάντι]
Αν δεν μάθεις να διαλέγεις την κατάλληλη στιγμή, μάλλον είσαι καταδικασμένος να μην σε διαλέξουν όταν θα το θέλεις εσύ πολύ [Β.Ο.]
Δεν είσαι καλός σ' αυτό που κάνεις και σε λυπούνται... είσαι μέτριος και σε συμπαθούν... είσαι καλός και σε πολεμούν... [Β.Ο.]
Η δύναμη του Social Networking δεν είναι όσα επιδεικνύετε αλλά όσα... κρύβετε...
"Καλό είναι να διευρύνεις τους ορίζοντες των παιδιών σου... Δεν είναι καλύτερο όμως να δείχνεις τους ορίζοντες σε όσα περισσότερα παιδιά μπορείς;" [Β.Ο.]
"Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση… Αυτό που έχουμε σήμερα, χτίσθηκε από την φαντασία των προγόνων μας. Αυτά που θα έχουμε στο μέλλον, θα χτισθούν από την φαντασία την δικιά μας." [Άλμπερτ Αϊνστάιν]
Μαθαίνουμε καλύτερα κάνοντας... αλλά μαθαίνουμε ακόμα καλύτερα αν συνδυάσουμε τη δράση με την ομιλία και το στοχασμό πάνω σ΄ αυτά που κάνουμε. [Seymour Papert]

Desktop for Student (DfS)

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Μ.Υ….

Χρησιμοποίηση, Χρήση, Κατάχρηση, Αξιοποίηση

RSS Feed RSS - Δημοσιεύσεις

e-mail:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (Β.Ο.)

  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  • Ροή καταχωρίσεων
  • Ροή σχολίων
  • WordPress.com

ΑΡΘΡΑ & ΣΕΛΙΔΕΣ

Εκπαιδευτικοί στόχοι: Ταξινομία Bloom
Nέες Tεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διερευνητική (ή ανακαλυπτική) μάθηση
Πολυτροπικό κείμενο
Συμπεριφορισμός
Διδακτικό σενάριο
Αφήγηση (Storytelling)
Παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. (Διδακτικές Προσεγγίσεις)
Στόχος και σκοπός
Γιατί τεχνολογία στην εκπαίδευση;
  • Follow Ακολουθείτε
    • Η τεχνολογία στην εκπαίδευση
    • Μαζί με 107 ακόμα followers
    • Already have a WordPress.com account? Log in now.
    • Η τεχνολογία στην εκπαίδευση
    • Προσαρμογή
    • Follow Ακολουθείτε
    • Δημιουργία λογαριασμού
    • Σύνδεση
    • Αντιγραφή συντόμευσης συνδέσμου
    • Αναφορά περιεχομένου
    • View post in Reader
    • Manage subscriptions
    • Σύμπτυξη μπάρας
 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Αρέσει σε %d bloggers: