Social Media Conference

«Πρέπει να ψαρεύουμε εκεί που βρίσκονται τα ψάρια», δήλωσε πέρυσι ο Keith Weed, Chief Marketing Officer της Unilever.

Που συχνάζουν όλο και περισσότεροι Έλληνες; Μα φυσικά στα Social Media, τα οποία αποτελούν πια μέρος της καθημερινότητας τους.

Τα sites κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνται, λοιπόν, ένα δυνητικό Ελντοράντο για κάθε brand. Πόσα έχουν καταφέρει, όμως, να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτό το «χρυσωρυχείο»;

Το Social Media Conference υπόσχεται να βοηθήσει τις ελληνικές εταιρείες «to dig into the social goldmine». Με ένα «ρόστερ» αποτελούμενο από διακεκριμένους ομιλητές οι οποίοι ειδικεύονται στα Social Media, το συνέδριο θα καταγράψει τις κυρίαρχες τάσεις, θα προσφέρει συμβουλές για την καλύτερη δυνατή ένταξη του Μέσου στο Marketing Mix και θα εμπνεύσει με μια σειρά από εντυπωσιακά ελληνικά και διεθνή case studies.

Στο Πολιτιστικό κέντρο Δαΐς πραγματοποιείται (22/3/2011) το συνέδριο του οποίου επιδίωξη είναι να λειτουργήσει ως ένας «οδηγός χρήσης». Γι’ αυτό ακριβώς θα εστιάσει σε καίρια ζητήματα όπως:

  • Η ανάπτυξη αποτελεσματικής στρατηγικής με τα Social Media στο επίκεντρο.
  • Οι σημαντικότερες τάσεις στα Social Media και τι σημαίνουν αυτές τόσο για τα brands όσο και για τα agencies.
  • Ο ρόλος του PR και της Έρευνας στην εποχή των Social Media.
  • Οι μύθοι στα Social Media και όλα όσα πρέπει να αποφύγετε.

http://www.socialmediaconference.gr/