Εσπερίδα: Οι πολλαπλοί ρόλοι των καθηγητών πληροφορικής στα σύγχρονα ψηφιακά σχολεία. Η περίπτωση του «Σχολείου του Μέλλοντος» στα Eκπαιδευτήρια Δούκα. (13 Ιαν. 2011)

Στα δημόσια σχολεία πορευόμαστε προς το νέο ψηφιακό σχολείο. Τους καθηγητές πληροφορικής απασχολεί έντονα ποιος θα είναι ο ρόλος τους σε αυτό. Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα με το «Σχολείο του Μέλλοντος» ήδη αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική πράξη. Η εμπειρία των ανθρώπων της πληροφορικής που έδρασαν και δρουν σε αυτό το χώρο είναι ιδιαίτερα σημαντική.

Tην Πέμπτη 13 Ιανουαρίου στις 5:00’ μ.μ. στο αμφιθέατρο του Κέντρου Δαΐς των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, οι συνάδελφοι πληροφορικής του σχολείου κ.κ.

Βασίλης Οικονόμου (Αναλυτής συστημάτων – επιμορφωτής) και
Γιάννης Κωτσάνης (Δρ. μηχανικός πληροφορικής)

κατάθεσαν την προσωπική εμπειρία τους σχετικά με το ρόλο του καθηγητή πληροφορικής κατά τη διαδικασία προπαρασκευής, μετάβασης και λειτουργίας από το σχολείο του μαυροπίνακα στο ψηφιακό σχολείο.

Ακολούθησε διάλογος  για το ρόλο του καθηγητή πληροφορικής μέσα σε ένα σύστημα που βρίσκεται σε μετάβαση και συνεχή εξέλιξη.

Οργάνωση Αναστάσιος Λαδιάς (Σχολικός Σύμβουλος Κλάδου ΠΕ19, Β΄ Αθήνας & Ανατολικής Αττικής)

Ο ρόλος του εκπ_Πληροφορικής (Παρουσίαση σε .pdf)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s